Zorg voor jongeren en jongvolwassenen met een (verstandelijke) beperking
ZORGKOMPAAN
  • HOME
  • OVER ONS
    • Kwaliteit
    • Clientenraad
    • Clienttevredenheid
    • Klachtenbeleid
    • Privacyreglement
    • Uitslutingscriteria
    • Vrijheidsbeperkende maatregelen
  • Zorg
    • Dagbesteding
    • Ambulante begeleiding
    • Persoonlijke verzorging
    • Weekend / vakantie opvang
    • Kosten
  • CONTACT
  • Medewerkers
    • Vacatures >
      • Vacature chauffeur
      • Open sollicitaite
      • Oproepkracht
    • Stage lopen
    • CAO
    • Pensioenreglement
  • Missie / Visie

Klachtenbeleid

Klachten zijn voor Zorgkompaan van grote waarde om de kwaliteit van onze begeleiding en coaching blijvend te verbeteren.

Elke klacht wordt met zorg behandeld

Als u ergens niet tevreden over bent of een klacht heeft, dan wij horen het graag.

Het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of een klacht heeft. Zorgkompaan stelt het op prijs als u dit met ons wilt delen. Een klacht kan gaan over de inhoud van onze dienstverlening, de wijze waarop voorlichting hierover is gegeven, een bepaalde gang van zaken, aspecten m.b.t. de ruimte of de wijze waarop een medewerker iemand bejegent.

Meldingswijze klachten

Klachten kunnen op verschillende manieren worden ingediend: schriftelijk, per mail, telefonisch en in een persoonlijk gesprek. Vrienden van Nieuw-West heeft een formulier ontwikkeld waarmee u uw klacht aan ons kenbaar kunt maken. Onderaan deze pagina kunt u dit formulier invullen en digitaal versturen.  Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen
Foto

Externe klachtencommissie

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing van een klacht of het idee heeft dat na de afhandeling door Zorgkompaan, de klacht onvoldoende behandeld is, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de externe klachtencommissie van Zorgkompaan. Alle leden zijn volledig onafhankelijk. Zij werken niet bij of voor Zorgkompaan. De klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling van (of met toestemming van) cliënten of hun wettelijke vertegenwoordigers. 

De externe klachtencommissie neemt bij voorkeur uw klacht schriftelijk in ontvangst en is rechtstreeks te benaderen:

Externe Klachtencommissie
De geschillencommissie Zorg Algemeen 
Postbus 90600
2509 LP Den Haag 

Zorgkompaan
t.a.v. de afdeling klachtencommissie
Zuidermolenweg 7
1069 CE Amsterdam

Per e-mail

T.a.v. klachten@zorgkompaan.nl
Uw mail zal rechtstreeks doorgestuurd worden naar de medewerker die zorgdraagt voor een correcte en tijdige afhandeling

Per post 

Zorgkompaan
t.a.v. de afdeling Klachtafhandeling
Zuidermolenweg 7
1069 CE Amsterdam

Graag eerst meer informatie?

Heeft u vragen over ons klachtenbeleid, ontvangt u graag ons complete klachtenreglement of wilt u hierover graag met iemand spreken? Neem dan gerust contact met ons op via het algemene nummer van Zorgkompaan 020-362 79 37 of stel uw vraag via het contactformulier op onze site. 
Klachtenreglement
Klachtenformulier

ZORGKOMPAAN
Gespecialiseerd in dagbesteding 


REGLEMENTEN

Klachtenregeling 
Privacyreglement 
Disclaimer & Copyright
​Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
GOVERNANCE 
Reglement Raad van Commissarissen

DIENSTEN

Dagbesteding 
Ambulante begeleiding
ZORG 
Zorg aanvragen 
Algemene voorwaarden

CONTACT

Zuidermolenweg 7
1069 CE Amsterdam
Telefoon: 020-362 79 37
​E-mail: info@zorgkompaan.nl
KvK
67312519
IBAN
NL24KNAB0258821566