Zorgkompaan

Bel voor orienterend gesprek
of intake

020 362 7937

Klachtenregeling

Als u ergens niet tevreden over bent of een klacht heeft, dan wij horen het graag.

Het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of een klacht heeft. Zorgkompaan stelt het op prijs als u dit met ons wilt delen. Een klacht kan gaan over de inhoud van onze dienstverlening, de wijze waarop voorlichting hierover is gegeven, een bepaalde gang van zaken, aspecten m.b.t. de ruimte of de wijze waarop een medewerker iemand bejegent.

Meldingswijze klachten

Klachten kunnen op verschillende manieren worden ingediend: schriftelijk, per mail, telefonisch en in een persoonlijk gesprek. Vrienden van Nieuw-West heeft een formulier ontwikkeld waarmee u uw klacht aan ons kenbaar kunt maken. Onderaan deze pagina kunt u dit formulier invullen en digitaal versturen.  Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen.

Per E-mail

T.a.v. klachten@zorgkompaan.nl
Uw mail zal rechtstreeks doorgestuurd worden naar de medewerker die zorgdraagt voor een correcte en tijdige afhandeling.

Per post

Zorgkompaan
t.a.v. de afdeling Klachtafhandeling
Zuidermolenweg 7
1069 CE Amsterdam